19 februari 2020   10602   5 min

Plan, collaborate en recap met Sessions

Haal het maximale uit uw Legamaster touchscreen met Sessions. Sessions is een veilige en gebruiksvriendelijke software oplossing die alle belangrijke fases van de vergadering dekt: planning, samenwerking en samenvatting. Sessions biedt een gebruiksvriendelijke en veilige omgeving voor interactieve vergaderingen, en voorziet daarmee in de behoeften van zowel de gebruiker als de organisatie. Dankzij het intuïtieve ontwerp helpt Sessions iedereen – van nieuwe gebruikers tot ervaren deskundigen – om van elke vergadering een succesvolle sessie te maken.

Voordelen voor gebruikers

-Vergaderingen makkelijk plannen en beginnen
-Snelle toegang tot apps, bestanden en een interactieve whiteboard
-Informatie direct samenvatten en met deelnemers delen

Plan

Plan uw vergadering heel eenvoudig in, zonder plug-ins of apps van derden, via uw standaard agenda, zoals Outlook of Gmail. Eenmaal in de vergaderruimte klikt u op de knop ‘Join’ op het scherm om uw sessie te beginnen.

Samenwerken

Tijdens uw sessie heeft u toegang tot allerlei veelgebruikte bedrijfsapps. Daarnaast is een interactief whiteboard altijd bij de hand om te brainstormen, te schetsen en alle gewenste media toe te voegen (afbeeldingen, video’s, PDF’s of MS Office-documenten). Ook kunt u content van uw smartphone, tablet of laptop op het touchscreen weergeven, of realtime bijdragen van uw team mogelijk maken.

Samenvatten

Aan het eind van de sessie kunt u een uitgebreide samenvatting van alles wat er is besproken veilig opslaan, archiveren en/of delen. Alle deelnemers krijgen de door u geselecteerde aantekeningen, schetsen en audio-opnamen. Geen enkel idee gaat verloren en iedereen kan meteen aan de slag met alles wat er is besproken. Sessions beschermt gebruikers ook wat privacy betreft. Bestanden die tijdens een sessie zijn gebruikt, of de resultaten van een brainstorm, worden na afloop van de vergadering uit het systeem gewist.

Voordelen voor organisaties

-Optimaliseer de bezettingsgraad van uw vergaderruimte
-Verlaag de barrière om digitaal tools te gebruiken
-Controle over de installatie en bescherming van uw gegevens

Beheer van vergaderruimtes

Sessions biedt een effectieve oplossing voor het algemene tekort aan vergaderruimtes en verhoogt de effectieve bezettingsgraad van bestaande vergaderruimtes. Door de Microsoft Exchange integratie wordt automatisch de status van de ruimte getoond wanneer iemand binnenloopt. Het biedt via de functie ‘ruimte vrijmaken’ bovendien de mogelijkheid voor spontane vergaderingen.

Eenvoudiger en effectiever

Sessions is bedoeld om barrières weg te nemen die mensen ervan weerhouden om touchscreens in vergaderruimtes te gebruiken. Van het plannen van een sessie tot samenwerken en samenvatten, Sessions is een bijzonder gebruiksvriendelijke tool. Wanneer u Sessions opstart, is uw gewenste tool voor videoconferencing meteen gebruiksklaar. Onder de “apps” knop zijn alle door u geselecteerde applicaties beschikbaar.

Veiliger vergaderen

Sessions zorgt ook voor gegevensbescherming, beveiliging en privacy. Door Sessions te gebruiken, kunnen organisaties hun medewerkers in een veilige werkomgeving toegang bieden tot selecte applicaties. De kioskmodus voorkomt dat gebruikers zich buiten het besturingssysteem begeven om andere applicaties te installeren, applicaties te verwijderen, instellingen te wijzigen of het systeem op enige andere wijze aan te passen.

Product details