13 mei 2015   589

Legamaster wint Klant Beleving Award

Bij Legamaster hechten we veel waarde aan optimale dienstverlening en goede contacten met onze relaties. In de hele organisatie steken we er dagelijks volop energie in om van onze klanten tevreden klanten te maken. We zijn daarom  trots te kunnen melden dat onze gezamenlijke inspanningen een Beleving Award hebben opgeleverd.

Meest aanbevolen door klanten

De Beleving Award is een gewilde prijs voor de best presterende organisaties op het gebied van klant-, medewerker- en facility beleving. In totaal 12 organisaties vielen in de prijzen tijdens de uitreiking, gehouden in hotel nhow Rotterdam. De organisaties met de meest tevreden klanten, medewerkers en eindgebruikers facilitaire dienst konden een award winnen in een van de drie categorieën: Klant Beleving, Medewerker Beleving en Facility Beleving. Legamaster kwam overtuigend naar voren als 'Meest aanbevolen door klanten' en werd daarvoor beloond met de Klant Beleving Award. Medegenomineerden in deze categorie waren Hypertherm en Sensus.

Bevestiging serviceniveau Legamaster

Het winnen van de Beleving Award bevestigt het niveau van onze service en dienstverlening. Dit resultaat maakt duidelijk dat onze structurele inspanningen om de klanttevredenheid op een steeds hoger plan te brengen hun vruchten afwerpen. Klanten binden en loyaliteit creëren zien we als fundamentele aspecten van onze bedrijfsvoering. Hiermee willen we ervoor zorgen dat onze klanten ook op langere termijn graag op onze dienstverlening vertrouwen, en zo bijdragen aan de groei van ons bedrijf.

Onderzoek naar klanttevredenheid

Om in kaart te brengen hoe het met de klanttevredenheid is gesteld, is onderzoek nodig. De Beleving Award is het resultaat van uitvoerig onderzoek bij ruim 400 organisaties naar de tevredenheid onder klanten, medewerkers en eindgebruikers. Het onderzoek en de uitreiking werden voor het zesde jaar op rij georganiseerd door Integron, een toonaangevend onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van klant-, medewerker- en intern klantonderzoek.

Overzicht award winnaars

Klant Beleving:

Legamaster, Sensus, ATM, Evides Industriewater, BNG Bank en Flash Group.

Facility Beleving:

ANWB en Eurojust.

Medewerker Beleving:

De Groot en Slot, NEBU en Kraamzorg de Waarden.

Tevreden zijn, tevreden blijven

Legamaster wil hierbij iedereen uitdrukkelijk bedanken die met zijn of haar inspanningen deze award mogelijk heeft gemaakt. Maar tevreden achterover leunen laten we bij voorkeur aan onze klanten over. Klanten tevreden houden is namelijk een uitdaging die continu onze aandacht vraagt. Ook het komende jaar zullen we daarom onverminderd blijven werken aan klanttevredenheid. Op naar een nieuwe nominatie voor de Beleving Award? Dat is natuurlijk geen doel op zich, maar het zou wel een krachtige indicatie zijn dat klanttevredenheid een duurzame pijler van ons bedrijf is. We gaan onze schouders er weer onder zetten.