09 maart 2020   10389   3 min

ETX geeft samenwerken en presenteren een boost bij Conpax

Conpax is al sinds de 19e eeuw leverancier van disposables en foodverpakkingen. Het bedrijf is altijd op zoek naar innovatie in verpakkingsoplossingen die een bijdrage leveren aan o.a. duurzaamheid, gebruiksgemak en uitstraling.

In het nieuwe, moderne en duurzame kantoor van Conpax is die innovatie en uitstraling ook goed terug te zien. Wij zijn onder de indruk van de prachtige inrichting! En bij een innovatief en modern pand horen natuurlijk ook de nieuwste visuele communicatiemiddelen. Conpax zocht touchscreen monitoren voor twee vergaderruimtes en een groot formaat screen voor in de kantine. Dit om interne meetings op een professionele manier te faciliteren maar ook om bijvoorbeeld presentaties aan klanten te kunnen geven die echt impact hebben. Bekijk hieronder onze oplossingen:

Vergaderruimtes

De twee vergaderruimtes zijn voorzien van ETX touchscreens die aan de wand zijn gemonteerd. De 65 inch en 75 inch touchscreens, in combinatie met de ingebouwde OPS PC’s, geven deze ruimtes een boost op het gebied van presenteren en samenwerken.

Kantine

In de kantine is gekozen voor een 86 inch ETX touchscreen in combinatie met een in hoogte verstelbare kolom. Dit grote formaat maakt het mogelijk om bijvoorbeeld de kwartaalcijfers aan een grote groep medewerkers te presenteren. (of voetbal te kijken ;-)

Alle geleverde schermen zijn voorzien van de nieuwste technologieën en hiermee is Conpax verzekerd van jarenlang zorgeloos gebruik.

Wij zijn er trots op dat Conpax voor Legamaster koos!