23 June 2022   1685   4 min

Legamaster is genomineerd voor de BOP awards 2022!

De Benelux Office Products Awards worden in 2022 voor de 18e keer georganiseerd. Het doel van deze Awards is om innovatie in de branche te stimuleren en zichtbaar te maken. Ook dit jaar heeft de vakjury gesproken en zijn de genomineerden van 2022 bekend gemaakt. Meer dan veertig producten, oplossingen en bedrijven in dertien verschillende categorieën behoren tot de kanshebbers voor de felbegeerde awards. Legamaster maakt dit jaar kans op een Benelux Office Products (BOP) award voor 4 producten in 6 categorieën. Op 6 oktober 2022 zullen de winnaars bekend worden gemaakt tijdens een feestelijk diner.

Hieronder vindt u alle genomineerde oplossingen:

WOODEN accessoires

Design award

Of je nu werkt in het bedrijfsleven of in de publieke sector, op je kantoor of vanuit huis; geef je whiteboard, akoestische prikbord of glasbord een stijlvolle, duurzame touch met onze WOODEN accessoires.
Het WOODEN accessoires assortiment bestaat uit WOODEN push-pins, magneten, wisser, papierhaken en accessoire houders en markerhouders.

Duurzame bosbouw
We voelen ons verantwoordelijk voor het milieu en nemen maatregelen om onze ecologische voetafdruk te beperken. Daarom zien we erop toe dat het hout in onze WOODEN accessoires uit duurzame, FSC® gecertificeerde bronnen afkomstig is.

Meer over WOODEN

moTion

Design award & Visual Communication Products

De montagesystemen van moTion combineren een innovatief, eigentijds ontwerp met moderne technologie die perfect past in elke kantoorruimte of onderwijsinstelling. De montageoplossingen voor beweging zijn geschikt voor alle schermen van Legamaster. Ze zijn zeer gebruiksvriendelijk en alle verschillende modellen zijn verkrijgbaar in een vaste hoogte en in hoogte verstelbare versie.

Alle moTion montage oplossingen zijn voorzien van een automatisch antibotsingssysteem, een kabelmanagement box verborgen achter het scherm en hoogwaardige LINAK® elektrisch verstelbare schuifkolommen.

Bekijk alle montage oplossingen

Magic-Chart

Best performing product

Magic-Chart is sinds 2001 een must-have voor elke werkomgeving, of het nu op kantoor, op een externe locatie of thuis is. Jaar na jaar bewijst het Magic-Chart assortiment zich door een stabiele groei in verkoopcijfers.

Om een duidelijk overzicht te krijgen van activiteiten of van wat er besproken wordt tijdens vergaderingen, worden vaak flipcharts en whiteboards gebruikt. Deze zijn echter niet altijd beschikbaar. Heel vervelend. Maar er is een oplossing: Magic-Chart zorgt meteen voor een schrijfoppervlak. De beschrijfbare, statische folie plakt moeiteloos op elke ondergrond, inclusief hout, beton, glas en behang. Lijm is niet nodig! De vellen kunnen eenvoudig van het oppervlak worden verwijderd en opnieuw worden geplaatst.

Meer over Magic-Chart

DisplayNote Meeting room software

Hybrid Working Solutions Award & Visual Communication Products

Wij zien een grote toename van technologie in vergaderruimtes. Dit kan het ingewikkeld maken om een vergadering op te zetten en te beginnen met samenwerken. Daarom introduceren wij een oplossing om dit te vereenvoudigen.

Met de meeting room software DisplayNote Launcher is het opzetten van een vergadering eenvoudig en ongecompliceerd. Dit betekent dat een vergaderruimte in ongeveer 5 minuten operationeel kan zijn. Door DisplayNote Montage hieraan toe te voegen kun je ook scherminhoud eenvoudig en zonder naar het grote display delen.

Meer over DisplayNote