19 August 2020   4623

"Het is mijn FAVORIET in het Legamaster assortiment!"

De vrouwen van Legamaster presenteren hun favoriete producten !

De primaire functie van producten is het voldoen aan een behoefte... We hebben taken te vervullen en deze helpen ons bij het bereiken van onze doelen.

Maar de realiteit is niet in alle gevallen zo rationeel ! En gelukkig maar ! We kunnen een product ook gebruiken om onszelf een plezier te doen of om ons dagelijks leven te vergemakkelijken. Maar ook gewoonweg omdat dit bij ons een bepaalde emotie opwekt. Dat is niet altijd gemakkelijk te verklaren, maar dat is wat ons triggert ! Liefde op het eerste gezicht !

Vandaag presenteert het Legamaster-team zijn favorieten. Onder de meer dan 1500 producten heeft elke collega zijn of haar favoriet, datgene waar hij of zij met trots over vertelt aan vrienden en bekenden, datgene wat Legamaster voor hem of haar het beste representeert en wat een must-have is ! We waarschuwen u op voorhand : liefde op het eerste gezicht gegarandeerd !

EN U, wat is uw favoriete Legamaster product !

Vertel ons meer over uw favoriete Legamaster-product, het product dat u elke dag gebruikt, dat u het beste kent, dat uw leven gemakkelijker maakt ! Aarzel niet om ons een foto te sturen samen met uw favoriete product uit ons assortiment !

Dus, liefde op het eerste gezicht of niet ?

Hoi, ik ben Petrie en dit is mijn favoriet !

In je werkende leven heb je vooral de pet ‘professional’ op, maar in het leven is dat maar een klein deel van het geheel. Als moeder heb ik affiniteit met de producten die óók voor thuis handig zijn: to do lijstjes op Magic-Chart-notes die zeer in het zicht op de deur hangen (je kunt er niet naast zien!), Magic-Chart briefjes voor huisgenoten op de badkamerspiegel en met een rol Magic-Chart onder de arm naar een klassikaal oudercontact op school om inzichtelijk te maken hoeveel geld er is ingezameld door de leerlingen. Een absolute aanrader voor al de vrouwen die zich hierin herkennen! :)

Maar ook producten die opgroeiende kinderen aanspreken: de krijtmarkers om op de tot krijtbord omgetoverde keukendeur of op het keukenraam te gebruiken. :) Dus als je mij vraagt wat mijn favoriete Legamaster producten zijn, dan kies ik voor deze producten!

Hoi, ik ben Dorien, en dit is mijn favoriete Legamaster product!

Legamaster heeft veel coole producten maar als ik een toppertje mag kiezen, dan ga ik voor de Magic-Chart Flipchart A4. Je kan dit het best omschrijven als een elektrostatisch schrijfvel met lijntjes. Een handig hulpmiddel omdat het zo simpel werkt. Je scheurt een velletje van de rol, je plaatst het op de muur/tafel/deur, …en hopsa je bent vertrokken! Bovendien zit er ook een marker in de verpakking dus je kan meteen aan de slag.

Elk glad oppervlak verandert in een whiteboard zonder lijm of schroefjes te moeten gebruiken. Echt handig!

Ik vind de tool ook geschikt voor kleine overlegmomenten. In groepjes van 2 tot max. 3 personen. Snel even op een veilige manier een brainstorm organiseren? Combineer de Magic-Chart met andere oplossingen, uit het Care&Share gamma bijvoorbeeld. De vellen plaatsen op een transparante scheidingswand zorgt ervoor dat je je boodschap veilig maar duidelijk kan communiceren.

Daarom gebruik ik het niet alleen voor professionele doeleinden maar ook vaak thuis als memobord. Stuff enough waar je iedere dag aan moet denken? Yep! De koelkast vormt dus de ideale plaats om de to do’s voor ons gezin duidelijk zichtbaar te maken. Geen excuses meer om taakjes te vergeten. ;)

Het leuke is dat je ze makkelijk kan verplaatsen of laten hangen voor later. Heb je meer schrijfruimte nodig, dan hang je er een nieuw velletje naast. Klaar!

Hoi, ik ben Sandra. Mijn favoriete Legamaster oplossing ?

Dat is zonder twijfel het mobiele glasbord ! Ik vind het niet alleen mooi, ik gebruik het vooral om overzicht te creëren en dat schept rust in mijn hoofd. Wanneer mijn papieren nota’s zich opstapelen zet ik mijn prio’s op het bord en focus daarop. Ik ben visueel ingesteld en zie mijn doelen dan letterlijk voor me.

Verder gebruik ik het bord ook graag tijdens een brainstorm met mijn collega. Zo kunnen we onze gedachten erop noteren, structureren en een overzicht maken van de besproken punten. Moeilijke dossiers of promo-acties van klanten zet ik er ook op. Wanneer ik dan met hen bel, heb ik het hele overzicht voor mijn neus en hoef ik niet te zoeken in papieren en documenten op mijn pc. Alles staat er klaar en duidelijk op en ik kan aanvullen terwijl ik de klant aan de lijn heb.

Het bord is groter dan ik en dus kan ik het van boven tot onder volschrijven aan 2 kanten zonder dat ik moet proppen. Er is genoeg plaats en ik vrolijk het ook graag op met tekeningetjes in zonnige kleuren en onze Magic-Chart-notes.

Wat ik super-praktisch vind, is dat het bord mobiel is: het staat altijd in mijn buurt, soms naast mij en heb ik het niet nodig dan rol ik het gewoon wat verder weg. Ik vind het ook aangenaam en mooi om op te schrijven, makkelijk om af te vegen en al de nodige accessoires hangen er op want het is magnetisch.